Gemeente
Gemeente Oldambt wijzigt openingstijden van gemeentelocaties
Winschoten– Vanwege de verwachte hitte gelden vanaf woensdag 24 juni aangepaste openingstijden voor het gemeentehuis, het afvalbrengstation en de locatie aan de Garst.
- advertentie -
De balies aan de Johan Modastraat en de Garst zijn vanaf woensdag elke dag vanaf 14.00 uur gesloten voor inwoners. De gemeente kan de publieksruimtes niet voldoende koelen, waardoor het daar te warm wordt.
Ook het afvalbrengstation heeft aangepaste openingstijden. Op woensdag, vrijdag en zaterdag is het afvalbrengstation geopend van 7.00 tot 12.00 uur
- advertentie -








































































